Usmjerenost na zahtjeve, potrebe i očekivanja naših kupaca ( Hrvatske ceste d.o.o., Županijska uprava za ceste – Split, razni investitori radova izvan redovnog održavanja ) i krajnjih korisnika javnih cesta, te njihovo zadovoljstvo izvršenim radovima i uslugama na održavanju i zaštiti javnih cesta i stanjem javnih cesta a naročito postignutim stupnjem sigurnosti prometa temeljne su vrijednosti prema kojima određujemo i mjerimo svoju ukupnu uspješnost.
Naši zaposlenici imaju potrebno stručno znanje i iskustvo, ustrajni su i spremni usvajati nova znanja i vještine radi uvođenja novih tehnologija ili postupaka. Etičnost, poštovanje i razumijevanje su sastavnice međusobnih odnosa zaposlenika na svim razinama organizacije.
Raspolažemo sa potrebnom mehanizacijom i opremom koju sustavno obnavljamo u skladu sa zahtjevima i potrebama kupaca kako bi se povećali učinkovitost, djelotvornost i konkurentnost.
Sustav upravljanja kvalitetom primijenjen u društvu Županijske ceste Split d.o.o. Split zasnovan je na zahtjevima međunarodne norme EN ISO 9001:2015, a za cilj ima potpuno ispunjavanje zahtjeva za kvalitetom procesa, usluga i proizvoda. Od 07.08.2017. imamo certifikat ISO 9001:2015 izdan od međunarodne certifikacijske kuće SIQ.
Procesi i aktivnosti unutar sustava upravljanja kvalitetom i okolišem dokumentirane su izrađenim Priručnikom, pravilnicima, procedurama, naputcima, programima i planovima koje se navode u Priručniku, čime su jasno utvrđeni opseg i slijed aktivnosti, pripadajuće odgovornosti, ovlasti i metode verifikacije.